poniedziałek, 22 grudnia 2014

Grudzień i...Święta!


Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia! Szczerze mówiąc uporczywie czekałam na nie cały miesiąc i... doczekałam się! Z tej okazji chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia. Przede wszystkim ciepłych i rodzinnych Świąt! Prawdopodobnie w tym roku nie będzie śniegu, lecz życzę Wam ( i sobie ), by na przekór prognozom pojawiło się trochę białego puchu!
Chciałam również podziękować za współpracę wszystkim tym, z którymi mam okazję się kontaktować/ pracować - to była czysta przyjemność! Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie równie owocny jak 2014! 

Na potrzeby firmy napisałam wierszyk. Z przyjemnością dzielę się nim z Wami, przyłączając się do życzeń:

                                                  
                                                   
"IT CONNECT - firma znana,
przez Was wszystkich tak lubiana,
śle Świąteczne dziś życzenia: zdrowia, szczęścia i spełnienia!
By Mikołaj - zwany Świętym obdarował wszystkich wokół, 
przyniósł Wam to, co najlepsze - WIGILIJNY ŚWIĘTY SPOKÓJ
A zabawa Sylwestrowa niechaj będzie tak udana, 
że trwać będzie nieustannie - DO BIAŁEGO jak śnieg RANA!"



Co się działo u mnie przez ten miesiąc? Dużo dobrego! Ten miesiąc zdecydowanie mija pod znakiem GoldenLine. Przede wszystkim miałam ogromną przyjemność udzielić wywiadu, w którym podzieliłam się swoim "spojrzeniem" na rekrutacje. Powiem szczerze, że dla mnie to wielkie, pozytywne przeżycie - pierwszy w życiu wywiad! To jest coś!  Znajdziecie go na blogu Goldenline, w zakładce Scena HR, o tutaj! :) 

Co dalej? Biorąc udział w trzech szkoleniach/ webinarach otrzymałam Certyfikat Profesjonalnego Rekrutera GoldenLine, dzięki czemu od niedawna na moim profilu znajdziecie poniższe oznaczenie. Mała rzecz, a cieszy :)




Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o kolejnej, niezwykle ważnej akcji.  Już kolejny rok tworzymy SZLACHETNĄ PACZKĘ! 
Po raz kolejny udowadniamy, że hasło : "Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego" ma szczególną MOC!
Razem przygotowaliśmy 14 paczek, pełnych jedzenia/ubrań/kosmetyków dla wybranej przez nasz Rodziny. Dzisiaj otrzymaliśmy wiadomość za pośrednictwem wolontariuszy Szlachetnej Paczki od jej członków : 

"Pani Ania stwierdziła, że ich darczyńcą musiał być anioł, nie człowiek, gdyż Paczka przeszła ich najśmielsze oczekiwania. Cała rodzina nie mogła wyjść z podziwu, że są ludzie tak dobrzy i czuli na los drugiego człowieka"

Było WARTO wybrać potrzebującą Rodzinę. Było WARTO zaangażować się, zwlec się rano (w sobotę!) z łóżka, tylko po to, by zawieść paczki. Bo WARTO jest POMAGAĆ!




  Trzymajcie się ciepło! 
Olga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz